niedziela, 22 grudnia 2013

Przepraszam

Cześć ;) Przepraszam, przepraszam, przepraszam za moją mega długą nie obecność. Nie wiem co w sumie się stało...Chyba nadmiar obowiązków. Matura, normalne przedmioty, prawo jazdy..Szaleństwo. Wychodze rano do szkoły, a wracam późnym popołudniem i do lekcji..Tak codziennie. Weekendy za to imprezuje. Nie będę tu wymyślać jakiś wymówek czy coś. Jestem nastolatką, skończyłam dopiero 18 lat i chcę się wybawić dopóki mogę. Poźniej studia, praca, rodzina i kiedy będzie czas na imprezy? Właśnie. Mam nadzieję, ze rozumiecie mnie choć trochę. ;) Co do bloga, bo w sumie nic konkretnego jeszcze nie napisałam. Właśnie zobaczyłam, że połowa rozdziału jest już napisana, także biore się za poprawki i kończe i dodaje. Nie ma, że coś. Dodam jak najszybciej tylko potrafie! ;) Nie chce mówić jak to będzie z dodawaniem rozdziałów, bo nie lubie obiecywać i potem coś nie wyjdzie i dupa! Oczywiście, będę starała się jak najszybciej dodawać rozdziały o ile to jest możliwe! Dostałam kilka wiadomości co z blogiem i-say-what-i-think.blogspot.com ... nie wiem. Skończone. ,,Ludzie się zmieniają, poznają nowych ZNAJOMYCH i stają się całkiem innymi osobami, zapominając o tych bliskiech..'' ;)Nie rozmawiam z autorką bloga ani nic, więc nie wiem co mam wam odpowiadać. Mogłabym go kończyć czy coś, ale nie wiem czy jest jakiś sens. Nie ogarniam jednego bloga, a 2. Także biorę sie do pracy i kontynuujemy bloga! Mam nadzieję,że może jacyś nowi czytelnicy sie załapią ;) Jeszcze raz przepraszam i postaram sie poprawić ;* Dziękuje, że niektórzy dalej są i proszą o rozdziały! Czytam wszystko! ;* Ola <3

2 komentarze:

  1. Kiedy bedzie następny rozdzial?

    OdpowiedzUsuń
  2. Znajdziesz chwilę na nn rozdział? Nwm czego mogę się spodziewać po tej rozmowie. Dodawaj szybko rozdział i weny życzę :D./ nati

    OdpowiedzUsuń